dijous, 3 de juliol del 2008

Dos poals 2

Aquest és el primer vídeo que vaig crear, per a una presentació del llibre. Se’m va ocórrer de casualitat, i aquest fet va esdevenir l’origen de la fal•lera que tinc de muntar imàtgens i fer vídeos amb poemes. Va ser la darrera volta que presentava el llibre del Dos poals; en aquesta ocasió era als Poblets. Hi va vindre molt poca gent, fet i fet, en poblets menuts ja es sap, però així i tot, en va ser prou si tinc en compte la proporció poble-habitants. Les persones que hi apareixen són amics meus i espere que no s’enfaden perquè ara es veuen per internet (hi han altres amics que no ixen perquè no van ser capaços d’enviar-me una foto d’ells amb el llibre: ells s’ho han perdut).


Dos poals de sab 2 - Josep Vicent

2 comentaris:

Francesc ha dit...

Quin vídeo més graciós! Queda molt guapet. No crec que cap dels teus amics que ixen a la teua "creació" s'emprenye. Salutacions.

dospoals ha dit...

Jo ja els vaig dir que els faria servir per a un vídeo.